EA Play
Online servers are no longer available. Welcome to Redview County, where a street-racing rivalry between cops and racers never stops as both sides compete in an all-out war featuring the fastest cars, mods and technology in a gritty open road environment. Play as either a cop or racer, where each side of the law has its own set of high stakes challenges, rewards and consequences. Risk everything in the ultimate high stakes rivalry.