MX vs ATV Legends - Compound Pack
Gear up for KTM RD Field & GOAT Farm! The original KTM proving ground offers two Supercross tracks and an all-new Enduro experience. The Ricky Carmichael GOAT Farm is also included, with three tracks and a vastly enhanced freeride area. Ready, set, go!