Mr.Slime in Dungeon
Join the charming and ambitious Mr. Slime in a 2D side-scrolling adventure packed with pixel-art charm and fluid gameplay. Run, jump, and slide effortlessly as you explore dungeons, collect coins, and unlock the portal chest to advance to the next stage. Can you help Mr. Slime achieve his goal of becoming the richest slime in the dungeon?