Mortal Glory 2 + DLC
Manage a team of traveling gladiators in this turn-based fantasy roguelike. Find the best recruits, discover powerful item combinations and come up with clever tactics on the battlefield. The tournament awaits those who desire MORTAL GLORY! DLC included! QUICK TURN-BASED COMBAT Roll an explosive barrel at your enemy, throw them into a pit or take out two enemies by knocking them into each other. With a wide variety of tools available to you, your creativity will determine how you deal with the competition. Unique arenas, randomized environments and occasional special rules ensure that each fight offers new tactical opportunities. RECRUIT A TEAM A wide variety of fantasy races are seeking glory, each with their own unique racial strengths. Whatever your tactics are, finding the best recruits is essential! UNIQUE LOOT There is a vast collection of unique relics, character perks and more to discover. Finding clever combos and deadly synergies will unlock new strategies and occasionally turn your gladiators into unfairly strong demons. SKILLED AI Various difficulty settings will accommodate your preferred playstyle and there are increasingly harder challenges to master. But beware... The AI is brutally talented at the highest levels. CHOOSE YOUR PATH With every step comes a new challenge or perhaps... an opportunity? It is up to you to guide where your team should travel next... and suffer the consequences. REPLAYABILITY Each playthrough is different! With various tactics to try and additional increasingly harder challenges to master, the arena will keep welcoming you back again and again. Thanks to conveniently paced combat, Mortal Glory 2 is also great to play if you only have a moment to spare.