Monterey Jack
You’re trapped in a cheese factory with a seven-foot-tall monster made of cheese. Good luck. Meet Monterey Jack: a wisecracking, seven-foot-tall cheese monster with a big grin and bigger appetite. He’ll joke while he hunts you. And if he catches you? You're on the menu. You are Gordi, a high school kid hunting for your friend Mikey, last spotted sneaking into the abandoned Cheese Factory. Run. Hide. Outsmart the Cheese Man. Jack talks. He hears you. He learns from your actions and gets more aggressive over time. Explore the ruined factory and uncover the dark secrets behind its fall. Solve puzzles, unlock new areas, and stay alive long enough to find out what really happened to Mikey. Choose how it ends. Multiple paths and endings reward clever choices—and risky ones. Unlock Survival Mode, a replayable challenge where you face off against Jack and his minions. If you're into tense horror with personality, branching stories, and something to keep coming back to, Monterey Jack was made for you.