Mob Control: Champions
With this DLC you will unlock: - new Knight mobs that fight with the strength of many Normie mobs thanks to a large amount of health and strength - new Explodon champion with Jump & Crush primary skill and Final Boom area skill - new Rocket Barrage ultimate which nukes your enemies with bombs! - additional 12 booster packs with cards - extra 25000 coins to spend on upgrading your cards in the armory Launch your new mobs, grow a massive army, and when it gets tough, use your new ultimate to finish off the enemy!