Minecraft Halloween Battle Map
Bedevil your friends in this wicked new map for the Battle Mini Game. Built with the Halloween texture set, this is a uniquely creepy addition to your map collection. Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).