Minecraft Festive Battle Map
Get together with friends and family for some Minecraft-style tussling in this special seasonal battle map. The more the merrier! Guaranteed to be more fun than pretending you like the socks your uncle gave you. Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).