Minecraft Dungeons II
Drop the pickaxe, grab a sword, and charge into a thrilling new adventure in Minecraft Dungeons II. Journey through unexplored lands and mysterious locations, in a quest to stop a new evil from causing chaos in not one, but two worlds! Clash with menacing foes in explosive encounters and fight your way through hordes of mobs that will do everything in their power to stop you! The challenges will be tougher than ever, so face them either solo or with up to 4 players in online or couch co-op. Pre-order today to get 2 hero skins, the Twisted cape, and the Twisted chicken pet! With a crisis upon us, will you and your friends rise to meet it?