Memory Lost
Welcome to Memory Lost, a thrilling cyberpunk-style third-person shooter with an overhead view. In this exciting game, you will take a deep dive into the depths of Detraxis, a dystopian metropolis full of technological miracles and cruel corporate battles. You'll fight for your freedom and destiny as a neural network created by the RedSky Corporation. You will use the unique ability to shift your consciousness into your enemies, capturing their minds and mastering their abilities. This mechanic will allow you to instantly adapt to the situation and surpass the obstacles that will get in the way of your goal. NEW BODY - NEW GAMEPLAY Memory Lost's gameplay combines intense firefights and tactical decisions. You'll have many tasks to complete, including destroying enemy installations, hacking and discovering secret information. Thanks to your mind transference skills, you'll be able to make the best use of enemy forces and turn them into your "allies". COPY ENEMIES' MEMORIES! In Memory Lost you will constantly develop your skills by gaining "memory shards". You'll be able to enhance your weapons, speed and survivability. RELOCATION IS THE BASIS OF SURVIVAL Each victory and achievement will bring you closer to freeing the city from the tyranny of the corporations.