Maximum Entertainment Puzzle Platformer Bundle
Immerse yourself in the engaging world of puzzle platformers with the Puzzle Platformer Bundle. Solve intricate puzzles, navigate stunning landscapes, and experience captivating stories. This bundle includes: Degrees of Separation Join Ember and Rime in a 2D puzzle platformer where they must use their contrasting powers of heat and cold to overcome obstacles. Developed for both solo and co-op play, players will explore a touching narrative by Chris Avellone, solving puzzles through cooperation and unique abilities. Lost Words: Beyond the Page Interact with words in a young girl's diary to solve puzzles and uncover an emotional tale set in the vibrant world of Estoria. Featuring a narrative by Rhianna Pratchett, this game blends unique gameplay mechanics with a striking watercolor aesthetic. Skully On a remote island, a skull named Skully is reanimated by a deity to intervene in a war between the deity’s siblings. Navigate a strange paradise, using newfound abilities to end the conflict and save the island. Teslagrad 2 Lumina, a young Teslamancer, embarks on a dangerous adventure in Wyrmheim. Use electromagnetic powers to navigate a vast, abandoned tower and uncover the secrets of Lumina’s ancestors in this sequel to the popular physics-based game. Teslagrad Remastered Escape into the Tesla Tower, mastering the art of Teslamancy to solve intricate puzzles and uncover the secrets of the past. This remastered version of the indie classic features updated graphics, new challenge levels, and remastered audio.