Mars' Chosen Pack
The Mars' Chosen Pack includes a new multiplayer mode, five new multiplayer maps, and a new Gladiator Skin. Fend off your impending death in three new Survival Mode maps: Courtyard, Firestorm, and Dockyard. In addition, new Arena Mode maps Pyramid and Obelisk take you into the heart of Egypt. Finally, enter the Colosseum as a new contender: Legionnaire.