March Meguiar's Car Pack
This pack includes 6 new cars: 2013 Audi RS 4 Avant; 2013 BMW M135i; 2012 Mercedes-Benz G65 AMG; 2003 Ferrari Challenge Stradale; 2004 Peugeot 206 RC; 1998 Nissan R390. In addition, Season Pass holders receive the exclusive 2010 Joss JT1. In-game credits or Tokens are required to add these cars to your career garage. Season Pass holders receive the March Meguiar's Car Pack free with Season Pass. Do not purchase this pack if you are a Season Pass holder.