Majestic Owl Bundle
Sovereigns of the sky and sea! Enhance your majesty with a Tawny Owl pet and items from the Majestic Sovereign set. Be resplendent in the Majestic Sovereign Hat, Jacket, Shirt and Trousers. Complete your look with the Skull Crusher Emote to demonstrate what true power looks like. This bundle also includes the Sovereign Cutlass and Sails, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 10,000 gold.