Majestic Map Pack
If you own Halo 4’s “War Game Map Pass,” DO NOT purchase this content here as you will be charged again.Landfall’s emphasis is on infantry battles against a glittering ocean on a distant world, while Monolith exposes you to the naked vacuum of space – and the firepower of opposing teams, and Skyline’s distinctly industrial feel provides new challenges in somewhat familiar, but occasionally confined spaces.