Mage Item Pack II
When tales are told of the greatest mages who ever lived, one is always mentioned - Aldenon the Wise. With magic and guile, he helped guide Calenhad, a young squire, to be crowned first king of united Ferelden. Later he nearly brought the newly formed Circle Tower to its knees. His mystic artifacts are only given to those worthy of his legacy. Now it is your turn. This item pack includes new armor, weapons, and accessories for use by your mage Hawke and mage party members.