Machinetrix (Windows)
Prepare to face the collapse of digital reality. In MACHINETRIX, you are a combat robot activated in the last moments of the Matrix, where corrupted codes have given rise to cyber monsters thirsty for destruction. Combining intense action, retro-futuristic style and roguelite elements, this is a challenge where every decision matters — and each upgrade can mean the difference between survival and total defragmentation. Face endless waves of creatures generated by a broken system. Survive until the cycle resets. Collect data, enhance your core, and unlock devastating abilities to take down thousands of digital enemies.The system has crashed. You are the last active protocol. How long can you survive before the kernel wipes everything out?