Lunite*3280
Purchase to obtain 3280 Lunites. You can get a bonus of 3280 Lunites on your first purchase, and 600 Lunites on subsequent purchases. Lunites can be used to purchase certain in-game bundles and can be exchanged for in-game currency, Astrites. Astrites can be exchanged for Convene items such as Radiant Tides, Forging Tides, and Lustrous Tides, which can be used in Convene page to obtain rare Weapons and Resonators. They can also be exchanged for items like Waveplates.