LOOPOOL
A robot awakens, finding itself in a digital wasteland ravaged by a virus. LOOPOOL is a sci-fi adventure puzzle game that combines exploration, puzzles, and storytelling to gradually unveil the secrets behind these ruins. A Solitary and Enigmatic Journey One robot, one desolate and shattered world. No clamor of human voices, only the low hum of the wind blowing through the ruins and the faint buzz from a distant past. You are the only “life” in this wasteland, bearing a mission: to piece together the truth of this world’s collapse. A Forgotten World You will navigate through crumbling buildings and rusted machinery, using a neural data cable to decrypt the “Data Fragments” scattered throughout. A Battle of Survival and Strategy Faced with threats lurking in the shadows, you must remain ever vigilant. Yet even so, every step is an adventure, every choice a matter of life or death. Will you press forward, or choose to retreat? This wasteland watches you—it never forgives mistakes. Collecting Parts and Chips to Strengthen Yourself Using the Neural Data Cable to Infiltrate Devices Collectible “Data Echoes” A Labor of One This is a dream crafted single-handedly by an independent developer with sweat and passion. From every line of code to every design detail, it’s infused with heart and perseverance. This is more than a game—it’s a growing story—and you can be a part of it. Join our community, shape this world with me, and explore profound questions about humanity and the future: when machines rule all, are we still “us”?