Living Weapons Pack
The Living Weapons Pack adds new in-game missions that, upon completion, unlock three pieces of exclusive, powerful equipment: the Samnu Armor Set, the Danchev AR (Acid Assault Rifle), and the Danchev MG (Poison Machine Gun).