Livelock
Livelock is a co-operative top-down shooter where you play solo or with up to two allies to break the cycle of infinite war between machines. As one of the remaining Capital Intellects, your role is to unlock Eden and revive humanity. Take control of one of three mechanical chassis - Hex, Vanguard or Catalyst – to defeat intelligent mechanical enemies. Intelligent Action Overcome chaotic skirmishes where complete mastery of your arsenal and understanding of enemy behaviors is the key to survival. Three-Player Co-op Combine forces and coordinate with friends to take advantage of class strengths; each chassis has a distinct personality and arsenal to match. Infinite War Explore the post-cataclysmic world and attempt to revive humanity in Story Mode or fight through dynamically generated waves of enemies in Survival Mode. Devastating Firepower Combine your weaponry with devastating class-based skills. Create earth-shattering shockwaves, summon lethal automated drones, and call down searing lasers from orbit at the push of a button.