Kraken Starter Bundle
Seize the advantage with the Kraken Starter Bundle, the perfect way to establish yourself from the outset as a pirate of renown! This bundle includes items from the Pirate Emporium, Ancient Coins to spend and some free bonus cosmetics and gold. Start your Sea of Thieves experience with a Silver Mane Barbary at your side – the pet of a daring pirate – along with an Angry Fist emote to ensure that others know you’re no pushover. Use your Ancient Coins to buy an adorable outfit for your monkey or extra emotes, while also enjoying a bold Kraken-themed bonus cosmetic set. The Kraken Starter Bundle contains 550 Ancient Coins, the Silver Mane Barbary and Angry Fist Emote, plus free bonus content: 10,000 gold and the Kraken Cutlass, Hat, Jacket and Sails.