Knightoban
Knightoban is a fantasy-themed puzzle game where a brave knight ventures into a dungeon filled with deadly traps and ancient secrets. Your goal is to clear the path and collect all the treasures to complete each level. By pushing blocks, sealing acid holes, and unlocking gates, you’ll create a safe route for the knight to reach every treasure. Once all treasures are gathered, the level is complete. But beware - this dungeon is full of dangers. Acidic lakes, lethal traps, and relentless golems stand guard over the gold of the ancients. Unlock the legendary hook, a powerful tool that lets you pull blocks toward the hero. Outsmart the maze makers of the past and claim every last treasure!