King's Rancour Bundle
Inhabit the dark side of a fabled king whose greed would later take on a life of its own! The King's Rancour Bundle contains the False King's Ransom Crown, Jacket and Boots for your pirate, the False King's Ransom Collector's Sails for your ship, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.