Just Cause 4 - Brawler Mech
The Brawler Mech is built for delivering swift destruction! Smash your way through Black Hand strongholds with the Brawler Mech's powerful punch. This Mech has no problem delivering damage to air-bourne targets also with its aerial uppercut attack!