Jurassic World Evolution 3: Rebirth Bundle
A new era is born with the Jurassic World Evolution 3: Rebirth Bundle. It contains the critically acclaimed base game alongside an all-new expansive narrative campaign in the content-packed Jurassic World Evolution 3: Rebirth Expansion, as well as the dinosaur-rich Deluxe Upgrade Pack. Jurassic World Evolution 3 The next entry in the award-winning series, Jurassic World Evolution 3 puts you in control of building and running your very own Jurassic World. Help life find a way by synthesising, breeding, and nurturing prehistoric species. Manage each species and allow them to thrive, while helping your dinosaurs raise families and pass their genes onto future generations. Create incredible havens for your dinosaurs to help them flourish, build exciting new attractions to amaze guests, and maintain control when disaster inevitably strikes. Rebirth Expansion Delve into a game expanding narrative inspired by the dramatic events of Jurassic World Rebirth. Take control of three top-secret locations, and come face-to-face with four new dinosaurs, including the terrifying Distortus rex! Take control with brand new gameplay features such as Experimental traits, Open Air Aviaries, and Geothermal power, and expand your research facilities with hundreds of additional scenery pieces and over 35 new blueprints. Deluxe Upgrade Pack The Jurassic World Evolution 3: Deluxe Upgrade Pack features an additional four spectacular prehistoric species of family units; with male, female and juvenile variants, alongside an additional Mosasaurus skin, unique Clark County scenery, and three ATV skins for the Maintenance Team.