Jumpsuit (EVA)
Jumpsuit that the female spy EVA wore during Operation Snake Eater. The chest area can be unzipped as a bold fashion statement. * Usable by female DD Soldiers only. Cannot be used by Quiet. (Not usable in MGO) * Can be used with zipper in chest area open or closed. * You must proceed to a certain point in the story and meet the proper development requirements before this item can be developed.