Johnny Ostad's Collection Bundle
A collection of Action & Adventure RPG games made by Johnny Ostad. Released between 2018-2024. SHALNOR LEGENDS: SACRED LANDS On a quest to prove herself to the goddess Illeria and becoming her champion, the young Elf Rynna has ventured into the Sacred Lands. This beautiful yet treacherous place can only be left by finishing the trial designed by the goddess herself. VOSARIA: LAIR OF THE FORGOTTEN A pump-action 2D side-scrolling game with different enemy types. along with a jump-to-the-roof mechanic that spices up the combat. Avoid traps, survive enemy encounters and upgrade your weapons and gear to overcome the challenges. SHALNOR LEGENDS 2: TRIALS OF THUNDER A Story-Rich RPG/Action-Adventure game. Step into the shoes of the young Orc Mogren and explore all of Thunder Island. DUNGEONS OF SHALNOR A tactical Turn-based Roguelike game. Featuring a “Turn the Camera” mechanic that leads to expected and unexpected outcomes.