Jason Voorhees Bundle
DO NOT PURCHASE IF YOU OWN KOMBAT PACK. Discounted bundle. Get new playable character Jason Voorhees along with three new character skins from the Horror Pack. Kombat Pack owners get early access and should not purchase separately.