It's Kooky + Brawl Chess
It's Kooky The black-and-white doodle art-style images make for a challenging game. Do jellyfish wear shoes? Find characters and objects all over the doodle map that don't actually connect. Hurry up! The clock is ticking. The farther into the forest More levels will be unlocked after collecting the required points. It's going to get harder and harder, because time is chasing and you have more and more silly characters to find. _____________ Brawl Chess In this fantasy world, one of the brave heroes leads your chess army to victory. Choose between a mysterious fairy, a dangerous dwarf, a clever elf, a brave prince, and many more. Cartoon visuals make the game friendly to everyone. What’s going on there! Arrows fly above heads and swords break in the heat of battle. Or maybe you prefer classic chess? You can always change your pieces to traditional ones.