Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Gear up for critical situations and support your teammates with the Tactical Doc Gear Set for the Security team. Contains six different cosmetic gear pieces: - Tactical Doc Hat - Tactical Doc Mask - Tactical Doc Top - Tactical Doc Bottom - Tactical Doc Gloves - Tactical Doc Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Tactical Doc Gear Set is included in the Resurgence Set Bundle.