INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges
The classic joy of hidden object puzzles, perfected. INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges brings back the satisfying gameplay of the original, now completely upgraded with silky-smooth controls and beautifully detailed black-and-white illustrations. Take a deep breath, observe the intricate sketches, and start your hunt. Move around the canvas and zoom in on the finest details with our newly improved, incredibly fluid camera controls. When you spot a cleverly hidden item, experience the simple, tactile satisfaction of drawing a circle around it to mark your discovery. With 40 brand-new levels, this is the perfect cozy puzzle game to unwind with after a long day. Expect 1 to 2 hours of stress-free, pure observational gameplay.