ICARUS: Console Edition - Holdfast Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Holdfast Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Forest region of Icarus. - Holdfast is centered around a large archipelago lake, with multiple islands perfect to build your base upon - A torrenting waterfall flows into the map from the southwest, pouring down the mountainside - The embankments of the map are scaling cliffs with lush pine forests covering them ‘Holdfast’ will appear in your Outposts screen.