House Flipper - Pets
Adopt a pet Will you find a place for someone special in your recently renovated property? Thanks to Pets DLC you'll have a chance to take care of a lovely companion and have a wonderful time together! Your new furry buddy represents one of ten popular dog or cat breeds, but that's not the end of great news! The DLC will also allow you to choose between other animal species like rabbits, turtles, parrots or hamsters! Take in your new pet, look after it and make it feel loved. Be sure to involve plenty of playtime, teach it and make it feel comfortable in a new home! Create a unique relationship with your adorable housemate! A unique style Access an exclusive set of items and decor elements, which will let you design a cozy countryside house for you and your pet. Comfortable sofas, plushy pillows and tons of decorations will help you on your journey! Don't forget about preparing a nice and warm spot for your sweet companion! A specially designed room and a play zone in the backyard should be wonderful. The new location and large open spaces will bring lots of pleasant memories. Discover new properties, from houses with cozy attics and terraces to huge 2-story countryside homes! Your own animal hotel "In Cozy Village you'll be able to create a safe asylum for a crew of happy animals. Prepare the place by making sure all the requirements like play areas, water feeders and food dispensers are present! The better the conditions, the more people will trust you with taking care of their pets, and the bigger the profit. Pets DLC contains: - 13 popular dog and cat breeds available for adoption! - Other domestic animal species like rabbits, turtles, parrots and hamsters. - More than 800 new unique items. - 11 new ranch-themed properties. Were you always dreaming of standing in front of your cozy countryside home with an adorable pet by your side? If the answer is "yes", then this DLC is here for you!