Hot Wheels Car Pack
The Hot Wheels Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customise, including the 2017 Ford Focus RS, 2005 Hot Wheels Ford Mustang, and the outrageous Bone Shaker. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.