Hero Mode Additional Stage Set 2
4 stages will be added to Hero Mode: "Enmity of the Triumphant Ma," "Talent Above All," "Entering Shu," and "Liao at Hefei." "Enmity of the Triumphant Ma," "Talent Above All," and "Liao at Hefei" are story/movie only stages. ▼Entering Shu The main character is Liu Bei's oath-brother, the mighty Zhang Fei. Force the powerful warriors of Bashu into submission to prepare the way for the "Land in Three Parts."