Hell Is Us - Secret Code
Get the Secret Code DLC and other bonuses by choosing the Deluxe Edition of Hell is Us. With the Secret Code DLC, you start the adventure with a mysterious code in your pocket. If there's a code, there must be a safe. It's up to you to find it.