Grim Idle
Grim Idle is an idle RPG where the player explores shards of destroyed worlds and fights various enemies. Inspired by old-school dark fantasy RPGs, the game features complex character development, many unique items, and both active and passive playstyles. Features: Skills: Deep skill tree with various skills and spells. Inventory Management: Enhance, enchant, disassemble, and create new weapons. Ritual: If your current combination no longer works, perform a ritual to start over. Each time, you will emerge stronger! Idler: The character is immortal, allowing you to let him fight autonomously while you manage the overall strategy. Alternatively, if you prefer a hands-on approach, devise your own strategy and assist the hero in his quest for knowledge. Chests: Unlock chests containing various weapons, crafting materials, potions, pets, and more—everything the ancient crafters left behind to support you in your journey. Cosmic Scale: The further you progress through the game, the more possibilities you have. Exploring: Look for the remains of ancient civilizations, travel through the desecrated shards, and find allies!