Get-A-Grip Chip
Chip can move side-to-side, grapple to anchor points, and then launch off of them – so anyone can learn to play. But to survive the escalating complexity of the arcade-style levels, you'll build a truly masterful degree of skill and dexterity.
Suss Out Secret Spaces Survive the onslaught of obstacles and you’ll be rewarded with your lost Battery Bot friends. The more Battery Bots you seek, the sooner they'll unlock new levels, bringing Chip closer to the ultimate goal: repairing their malfunctioning friend Scan-It Janet and escaping the factory! Trim Your Time to Take the Top Spot Compete with your friends and players around the globe for the fastest runs! Hook, launch, and dodge your way through all five floors of the factory and see where you stack up on each level’s leaderboard. Unlock Achievements and Custom Equipment In addition to the primary gameplay, discover and unlock achievements and custom equipment that changes Chip's appearance - custom equipment is themed to each floor, and can be acquired by finding each floor's Battery Bots or completing a variety of additional challenges. Savor the Soundtrack Flavor Hot tracks accompany the fresh platforming challenges throughout - the original soundtrack is chock full of slappers by Stimmerman. The final level of each world is timed to the beat of its track, so getting into the music will also get you into a perfect gameplay flow.