Gangsta Paradise
Time to take matters into your own hands... Matters or guns... it doesn't matter. For years, your city was peaceful. Then Al Calzone and his goons showed up, demanding “protection” money. Pay up, or else. And now, they’re targeting your mom’s flower shop? Big mistake. Because if there’s one thing more dangerous than the mafia… it’s a kid defending his mom’s roses. Lock, load, and show these thugs what happens when you mess with family.