GameStop Warped Weapon Challenge
The winner of the GameStop Warped Weapon Challenge, 'The Polarizer', is a powerful magnet gun capable of magnetizing people, attracting them to your Polarizer weapon, and then reversing its polarity to create an explosion of people!