Fujin
The God of Wind, Fujin serves the Elder Gods alongside his brother, Raiden, as Protectors of Earthrealm. Affable and lighthearted, he's adept at inspiring peoples' innate capacity for goodness and heroism to conquer forces of hatred and tyranny. Fujin believes Earthrealm's best days are still to come, and he fights to ensure that bright future.