FS25: NEXAT Pack (PC)
Included in "FS25 - Year 1 Season Pass"! Cutting-edge technology on your fields: NEXAT is the world's first holistic crop production system and offers you a carrier vehicle with high working width that can be combined with powerful, interchangeable modules. Get 12 machines from 7 brands! Introducing the NEXAT System Aiming at efficiency and automation, NEXAT is based on one vehicle for all major crop processing steps. Integrate individual modules from renowned manufacturers for different field processes like tillage, sowing, plant protection, and harvesting - turning every tool into a self-propelled implement. New Technology, New Brands In addition, the NEXAT Pack contains six other brands, including three new to the series, bringing together a wide range of possibilities. Featured brands: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad and Wienhoff.