FS25: Emergency Pack (PC)
This is an emergency situation! As a resident farmer who is involved in the local community, you support your neighbours by dispatching two multifunctional fire trucks and a variety of professional tools whenever the pager starts to beep. There are ten emergencies from four different scenarios on and around local farmlands. Fire Suppression & Rescue Services Your responsibilities include firefighting, removing obstructive materials from the road, technical rescue and saving cats! Extinguish rising flames by hand or from the safety of the fire engine when pallets, containers, bales or fields catch fire. When oil is spilled, trees block the road or a car crash occurs, remember to secure the area. Authentic Firetrucks & Specialized Tools Operate the authentically digitised HLF20 and TLF3000 from German manufacturer Schlingmann and you will always be prepared when you arrive at the scene. Grab specialised tools to eliminate dangerous materials or obstacles and free passengers trapped in cars. If you need multiplayer reinforcements, the trucks can seat up to nine firefighters and volunteers.