For Honor Standard
GROUNDBREAKING MELEE COMBAT Make your blade an extension of yourself with For Honor’s unique 3-directional combat system: the Art of Battle. Attack, parry, and block from 3 directions in immersive melee combat. Choose from a wide variety of weapons and fighting styles inspired by legendary warriors. TEAM-BASED ONLINE PvP Face other players in team-based brutal 4v4 Dominion. Hold objectives to push back the enemy team, or enjoy a more personal experience in 2v2 and 1v1. Once you're ready, go and prove your worth in our Ranked game modes. BECOME A LEGENDARY WARRIOR Choose from a wide roster of unique heroes, each with their own weapons and fighting styles. Pick a Knight, Samurai, Viking, Wu Lin, or Outlander and customize your hero with a wide variety of armor, weapons, colors, and materials to stand out on the battlefield. 10 YEARS OF EVER-EVOLVING CONTENT For Honor is 10 years old! 10 years of new content are waiting for you, and you can expect new heroes, game mode events, and maps to regularly refresh your experience. There's always something new to enjoy in For Honor!