FMV Adventure
LATE SHIFT Late Shift is a high-stakes FMV crime thriller. After being forced into the robbery of a lucrative auction house, mathematics student Matt is left proving his innocence in the brutal London heist. Your choices will have consequences from the very start, right through to the very end. One small decision could change the entire outcome in a choose-your-own-path style gameplay that can lead to one of seven conclusions. THE ISLE TIDE HOTEL An absent father must rescue his teenage daughter from an eclectic cult before their final night at the Isle Tide Hotel. Players investigate the strange events that unfold to save Eleanor Malone in this live-action interactive mystery game, where every decision affects the story. THE COMPLEX After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. Make or break relationships to discover one of eight suspenseful endings in this interactive sci-fi thriller movie from Wales Interactive. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE The Shapeshifting Detective is a supernatural murder mystery FMV game where you play as a detective who can shapeshift into other characters, allowing you to unlock secret conversations and private encounters. From the makers of "The Infectious Madness of Doctor Dekker" WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? An eccentric FMV murder mystery with a twist: someone has poisoned Uncle Marcus. Uncover the truth in the yearly family quiz and try to save him before it is too late." TEN DATES Misha, a millennial from London in search of that elusive in-person connection, tricks her best friend Ryan into going to a speed dating event with her. Each with their own five potential matches, Misha and Ryan must pluck up the courage and turn on the charm to date wildly different personalities. MIA AND THE DRAGON PRINCESS A live-action, interactive action movie following Mia, a plucky barmaid whose life is thrown into chaos when a mysterious woman turns up at her workplace, on the run from a group of violent thugs and unable to speak English. BLOODSHORE Bloodshore is an interactive action movie about a televised battle royale between high-profile streamers, entertainers and death row inmates. You control the fate of Nick, a washed-up actor who fights for a life-changing cash prize.