Floor and Ceiling Wallpaper Pack
Introducing the new Floor & Ceiling Wallpaper Pack. Take your base décor beyond the walls with a diverse selection of floor and ceiling wallpapers, letting you style everything from underfoot to overhead.. From classic parquet and traditional tatami mats to industrial metal sheeting and crisp subway tiles, this DLC offers plenty of options to suit any interior style. Whether you're aiming for cozy, vintage charm or a clean, modern aesthetic, this pack has something for every decorator.