Fernbus Coach Simulator - Bus Pack #3
Expand your fleet in Fernbus Simulator with Bus Pack #3 with the Altano TX, the Altano TDX and the Astromega. All three vehicles are available in different versions and convince with authentic details, functions and sounds.