Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition bundles both the acclaimed main game and the Beans & Alpacas Expansion. Enjoy 4 maps, 400+ machines, over 150 authentic brands, and new crops, animals, production chains and gameplay additions. From Europe to North & South-America Build a farm along winding rivers and historic grain elevators in North America, surrounded by ponds in Central Europe, in a lush East Asian landscape filled with rice paddies, or in Catuaí - a South America-inspired region where coffee plantations, red soil and dense greenery shape the land that’s the star of the Beans & Alpacas Expansion. Expansion: Build Your Coffee Estate! Cultivate coffee beans, raise alpacas and Brahman cows, and grow a warmer kind of farm life. Alpacas can be sheared and led, while wild animals like crocodiles and parrots bring more life to the environment. Create products like pigment and resin, repaint houses for the community, take on construction projects, discover collectibles and operate 25+ new machines from renowned brands, including newcomer Colombo Industries.