Farming Simulator 17: ROPA DLC
Expand Farming Simulator 17 with the ROPA Pack for the most complete Farming Simulator experience! For the first time, enjoy 6 new vehicles and equipment from the brand ROPA such as the ROPA Tiger 6 sugar beet harvester and the ROPA Keiler 2 potato harvester. This DLC pack includes: - ROPA - Tiger 6 - Sugar Beet Harvester - ROPA - Maus 5 - Loading/Cleaning vehicle - ROPA - Keiler 2 - Potato Harvester - ROPA - RR-XL 9 - Header - ROPA - NawaRo Maus - Loading vehicle - ROPA – Transport Trailer – Header Trailer Once downloaded, the additional content will be available through the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them!